De website is 24 uur per dag geopend, je kunt ten alle tijden terecht op Armygains.nl
Je kunt een e-mail sturen naar info@armygains.nl of het contactformulier invullen. Wij streven ernaar deze binnen 24 uur te beantwoorden.
Stuur een e-mail met je klacht/suggestie en wij nemen dit z.s.m. in behandeling.
Dit kan je zien via de website van PostNL met de track & trace code die je hebt gekregen in je mailbox.
Geef ons op de dag van bestelling voor 17.00 uur het juiste adres op via de klantenservice (o.v.v. bestelnummer) en dan zorgen wij dat je pakket alsnog op het juiste adres wordt afgeleverd.
Voor het annuleren van een order kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@armygains.nl; geef hierbij je bestelnummer en de reden van annulering op.
Als je pakket nog niet is verzonden kunnen wij de bestelling annuleren.
Meestal is je pakket dan bij één van je buren afgeleverd, of naar een afhaalpunt gebracht. De postbezorger dient een kaartje in je bus achter te laten.
Heb je geen kaartje? Neem contact op met je buren en vraag of zij je pakket in ontvangst hebben genomen.
Mocht dit niet het geval zijn dan helpen wij je graag verder via de klantenservice en starten wij een onderzoek.
Onze excuses hiervoor!
Stuur de klantenservice een e-mail en omschrijf duidelijk welk(e) product(en) je verkeerd hebt ontvangen en wat je bestelnummer is.
Indien er product(en) van de pakbon niet in het pakket zitten neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Zorg dat je een bestelnummer bij de hand hebt en vermeld duidelijk welk(e) product(en) je mist.
We gaan het probleem dan zo snel mogelijk oplossen.
Onze excuses hiervoor!
We vragen je om goede foto’s te maken van wat er precies beschadigd is en deze naar onze klantenservice te sturen zodat we een passende oplossing voor je kunnen vinden.
Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden.
Bij de kassa, onder het totaalbedrag staat een link waar je de couponcode kunt invullen.
Het is niet mogelijk achteraf te betalen.
Je kunt veilig en vetrouwd via IDEAL betalen.
Dit kan je zien met de track & trace code die je hebt ontvangt in je mailbox.
Wij hanteren de verzendkosten van PostNL. Dit is een bedrag van €6,75 binnen Nederland tot 10KG. Boven een bestelling vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten.
- Elke bestelling op werkdagen voor 17:00 uur bestelt worden dezelfde dag verzonden.
- Bestel je na 17:00 uur of in het weekend, dan zal de bestelling op de eerstvolgende werkdag worden verzonden.
Volg de onderstaande stappen:
- Neem contact op met de klantenservice via info@armygains.nl
- Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.
- Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
- Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt over het terugsturen van het pakket.
Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed.
Na ontvangst beoordelen wij je retour op de volgende punten:
- Het artikel moet volledig en in geval van voeding (supplementen) ongeopend zijn.
- Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn (in originele staat).
- Het product is voorzien van de fabrieksverpakking.
- Het product is niet gedragen en/of gewassen .
Indien je bestelling niet voldoet aan bovenstaande eisen kunnen we dit in rekening brengen.
We kunnen geen artikelen ruilen die je online hebt gekocht.
Jouw retourzending wordt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen verwerkt en gerestitueerd.
Het retourzenden is in de meeste gevallen kosteloos.
In de gevallen dat het retourzenden niet gratis is:
- Als het product geopend is;
- Als het product beschadigd is;
- Bevat geen originele verpakking;
- Als de houdbaarheids datum is verlopen, of nog heel kort is.
- Als je een rembours pakket retour stuurt.
- Als het totaalbedrag na het verrekenen van de retourgestuurde producten onder de €50,- komt berekenen we alsnog de verzendkosten van €6,95.
Indien de retournering kleding betreft zijn de retourkosten voor eigen rekening , wanneer het niet gaat om foutieve bedrukking en/of andere productiefouten.
U krijgt het bedrag van de geretouneerde kleding terug, minus de betaalde verzendkosten indien deze in rekening zijn gebracht.
Een kledingstuk dat in ‘originele staat’ is kunnen wij binnen 14 dagen retour nemen. Originele staat wil zeggen:
- Het artikel moet compleet zijn.
- Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn.
- Het product is voorzien van de fabrieksverpakking.
- Het product is niet gedragen, gewassen en moet schoon zijn.
Is je kleding in originele staat? Volg dan de volgende stappen:
- Neem contact op met de klantenservice via info@armygains.nl
- Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.
- Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
- Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt over het terugsturen van het pakket.
Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed!
Als klant van Army Gains Nutrition mag je een ongeopend product binnen 14 dagen terugsturen.
Volg daarvoor deze stappen:
- Stuur een e-mail naar info@armygains.nl.
- Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.
- Verpak je bestelling goed, zodat het in goede staat bij ons binnen komt.
- Volg de instructies in de mail die je ontvangt over het terug sturen van het pakket.
Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed.
Een product dat geopend is kunnen wij helaas niet retour nemen.
100% veilig!
Wij respecteren de privacy van alle klanten en zorgen er dan ook voor dat de persoonlijke informatie die jij ons geeft vertrouwelijk wordt behandeld.
Army Gains Nutrition zal jouw gegevens niet verkopen aan derden en zal deze uitsluitend alleen ter beschikking stellen aan derden die betrokken zijn met het uitvoeren van de levering.
Na je bestelling bij Army Gains Nutrition krijg je een e-mail ter bevestiging. Wanneer je bestelling wordt verwerkt en na verzending ontvang je een e-mail met track en trace code.