Veelgestelde vragen

Heb je ergens vragen over? Wij hebben de antwoorden.

Klantenservice


  • Wat zijn jullie openingstijden?

    De website is 24 uur per dag geopend, je kunt ten alle tijden terecht op Armygains.nl

  • Hoe kan in het beste in contact met jullie komen?

    Je kunt een e-mail sturen naar info@armygains.nl of het contactformulier invullen. Wij streven ernaar deze binnen 24 uur te beantwoorden.

  • Ik heb een klacht/suggestie, waar kan ik die indienen?

    Stuur een e-mail met je klacht/suggestie en wij nemen dit z.s.m. in behandeling.


Mijn bestellingen


  • Hoe kan ik zien of mijn bestelling al verzonden is?

    Dit kan je zien via de website van PostNL met de track & trace code die je hebt gekregen in je mailbox. 


  • Kan ik het adres van mijn bestelling nog wijzigen?

    Geef ons op de dag van bestelling voor 17.00 uur het juiste adres op via de klantenservice (o.v.v. bestelnummer) en dan zorgen wij dat  je pakket alsnog op het juiste adres wordt afgeleverd.


  • Hoe annuleer ik mijn order?

    Voor het annuleren van een order kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@armygains.nl; geef hierbij je bestelnummer en de reden van annulering op. 

    Als je pakket nog niet is verzonden kunnen wij de bestelling annuleren.

  • Volgens de track&trace is mijn bestelling bezorgd maar ik heb niets ontvangen. En nu?

    Meestal is je pakket dan bij één van je buren afgeleverd, of naar een afhaalpunt gebracht. De postbezorger dient een kaartje in je bus achter te laten.


    Heb je geen kaartje? Neem contact op met je buren en vraag of zij je pakket in ontvangst hebben genomen. 


    Mocht dit niet het geval zijn dan helpen wij je graag verder via de klantenservice en starten wij een onderzoek.

  • Ik heb de verkeerde producten ontvangen. Wat nu?

    Onze excuses hiervoor! 

    Stuur de klantenservice een e-mail en omschrijf duidelijk welk(e) product(en) je verkeerd hebt ontvangen en wat je bestelnummer is.

  • Mijn bestelling is onvolledig. Wat nu?

    Indien er product(en) van de pakbon niet in het pakket zitten neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Zorg dat je een bestelnummer bij de hand hebt en vermeld duidelijk welk(e) product(en) je mist. 

    We gaan het probleem dan zo snel mogelijk oplossen.

  • Mijn pakket is beschadigd afgeleverd. Wat moet ik nu doen?

    Onze excuses hiervoor! 

    We vragen je om goede foto’s te maken van wat er precies beschadigd is en deze naar onze klantenservice te sturen zodat we een passende oplossing voor je kunnen vinden. 

    Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden.


Betalen


  • Waar kan ik mijn coupon inleveren?

    Bij de kassa, onder het totaalbedrag staat een link waar je de couponcode kunt invullen.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Het is niet mogelijk achteraf te betalen.


  • Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

    Je kunt veilig en vetrouwd via IDEAL betalen.


Verzenden


  • Is mijn bestelling al verzonden?

    Dit kan je zien met de track & trace code die je hebt ontvangt in je mailbox.

  • Hoeveel verzendkosten betaal ik?

    Wij hanteren de verzendkosten van PostNL. Dit is een bedrag van €6,75 binnen Nederland tot 10KG. Boven een bestelling vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten.

  • Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

    - Elke bestelling op werkdagen voor 17:00 uur bestelt worden dezelfde dag verzonden.

    - Bestel je na 17:00 uur of in het weekend, dan zal de bestelling op de eerstvolgende werkdag worden verzonden.


Retourneren en ruilen


  • Hoe retourneer ik een product?

    Volg de onderstaande stappen:


    - Neem contact op met de klantenservice via info@armygains.nl 

    - Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.

    - Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.

    - Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt over het terugsturen van het pakket.

    Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed.


     

    Na ontvangst beoordelen wij je retour op de volgende punten:

    - Het artikel moet volledig en in geval van voeding (supplementen) ongeopend zijn.

    - Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn (in originele staat).

    - Het product is voorzien van de fabrieksverpakking.

    - Het product is niet gedragen en/of gewassen .


    Indien je bestelling niet voldoet aan bovenstaande eisen kunnen we dit in rekening brengen. 


  • Hoe kan ik een product ruilen?

    We kunnen geen artikelen ruilen die je online hebt gekocht. 

  • Hoe lang duurt het voor mijn retourzending is verwerkt?

    Jouw retourzending wordt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen verwerkt en gerestitueerd.

  • Hoeveel kost het retourneren van producten mij?

    Het retourzenden is in de meeste gevallen kosteloos.


    In de gevallen dat het retourzenden niet gratis is:

    - Als het product geopend is;

    - Als het product beschadigd is;

    - Bevat geen originele verpakking;

    - Als de houdbaarheids datum is verlopen, of nog heel kort is.

    - Als je een rembours pakket retour stuurt.

    - Als het totaalbedrag na het verrekenen van de retourgestuurde producten onder de €50,- komt berekenen we alsnog de verzendkosten van €6,95.


    Indien de retournering kleding betreft zijn de retourkosten voor eigen rekening , wanneer het niet gaat om foutieve bedrukking en/of andere productiefouten. 

    U krijgt het bedrag van de geretouneerde kleding terug, minus de betaalde verzendkosten indien deze in rekening zijn gebracht.

  • Ik ben niet tevreden over mijn kleding, kan ik het ruilen?

    Een kledingstuk dat in ‘originele staat’  is kunnen wij binnen 14 dagen retour nemen. Originele staat wil zeggen:


    - Het artikel moet compleet zijn.

    - Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn.

    - Het product is voorzien van de fabrieksverpakking.

    - Het product is niet gedragen, gewassen en moet schoon zijn.


    Is je kleding in originele staat? Volg dan de volgende stappen:


    - Neem contact op met de klantenservice via info@armygains.nl 

    - Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.

    - Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.

    - Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt over het terugsturen van het pakket.

    Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed!

  • Kan ik een ongeopend product terugsturen?

    Als klant van Army Gains Nutrition mag je een ongeopend product binnen 14 dagen terugsturen.


    Volg daarvoor deze stappen:

    - Stuur een e-mail naar info@armygains.nl.

    - Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.

    - Verpak je bestelling goed, zodat het in goede staat bij ons binnen komt.

    - Volg de instructies in de mail die je ontvangt over het terug sturen van het pakket.


    Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed.

  • Kan ik een geopend product terugsturen?

    Een product dat geopend is kunnen wij helaas niet retour nemen.


Veiligheid en privacy


  • Is bestellen bij Army Gains Nutrition veilig?

    100% veilig!


    Wij respecteren de privacy van alle klanten en zorgen er dan ook voor dat de persoonlijke informatie die jij ons geeft vertrouwelijk wordt behandeld.

    Army Gains Nutrition zal jouw gegevens niet verkopen aan derden en zal deze uitsluitend alleen ter beschikking stellen aan derden die betrokken zijn met het uitvoeren van de levering.

  • Krijg ik automatisch een email als ik bij jullie bestel?

    Na je bestelling bij Army Gains Nutrition krijg je een e-mail ter bevestiging. Wanneer je bestelling wordt verwerkt en na verzending ontvang je een e-mail met track en trace code. 


Share by: